Az ügyfél-tájékoztatás szabályai

Társaságunk az ügyfeleivel történő kapcsolatfelvétel és kapcsolattartás során a tisztességes és együttműködő magatartás elveit, valamint a banktitok és ügyfeleink személyes adatainak védelmére vonatkozó szabályozást betartva jár el; szem előtt tartva az ügyfelek teljes körű tájékoztatásának fontosságát.

Ezen elvek betartása során ügyintézőink a kapcsolatfelvételkor azonosítják magukat, illetve ügyfeleinket a hatályos szabályozásoknak megfelelően.

Társaságunk a rendelkezésére álló eszközökkel igyekszik elősegíteni az adósok teljesítését; ennek érdekében tájékoztatás nyújt ügyfelei részére az egyes - fizetési nehézségek esetén - igénybe vehető áthidaló megoldásokról.

Társaságunk az ügyfeleivel való kapcsolattartás során tartózkodik a félrevezető, fenyegető kommunikációtól és tartozás rendezésére nyitva álló lehetőségekről és a nemfizetés várható következményeiről tényszerű és kiegyensúlyozott tájékoztatást nyújt.

Ügyfeleinknek lehetősége van a szerződéskötéskor, vagy később átvett, majd elveszett dokumentumainak (szerződés, tájékoztatók, nyilatkozatok, stb.) pótlására. Az ezzel kapcsolatos kéréseket Társaságunk igyekszik minél hamarabb teljesíteni, de kérjük vegye figyelembe, hogy az irattári példányok kikeresése és másolása költségekkel jár, melynek megtérítését Társaságunk előzetesen kérheti. A tartozás összegéről évente egy alkalommal díjmentesen kérhet tájékoztatást, melyet kérelmére postai úton küldünk meg, illetve személyesen is átvehető ügyfélszolgálatunkon.